Coronavirus 36

 Bon dia amics i amigues. Com estau? Esper que molt bé.
 Us volia comentar que l'altre dia vaig entrar a la nostra classe per primera vegada després del confinament. Quina tristor estar allí dins sense vosaltres...
 Us enyor moltíssim!



Mates

Aquestes tres fitxes que teniu aquí són per realitzar durant tota la setmana. Jo us recoman que en faceu una avui, una dimecres i una divendres. Ara bé, ho he posat així perquè ho pogueu  adaptar més als vostres horaris. Moltes gràcies!








Català / Medi

Imagina't que en el futur han trobat un màquina que pot enviar cartes al present. Que et diries a tu mateix en unes 50-100 paraules?

Aquí va el meu exemple.


Bon dia Pere,

 És una mica mal d'entendre però sóc tu (Pere Mateu Cantallops) que t'escric del futur. Sé que aquesta malaltia del Covid-19 us ha canviat les vostres i sé que a casa podeu estar més nerviosos de lo normal degut a aquesta incertesa del "no saber" que passarà. Jo no et puc dir quin futur vindrà perquè m'ho tenen prohibit. Però, m'encantaria donar-te les gràcies per haver estat a l'altura davant un moment com aquest. I també et volia dir, que aprofitis per anar a la platja aquesta setmana. Tal vegada, el paradís que has somiat tantes vegades el tenguis davant i no t'hagis  donat compte.

Una abraçada del  Pere del futur!


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog